vrijdag 22 april 2016

Peru (1)

Deze week en de komende 2 weken staan volledig in het teken van Peru. Trainen deed ik deze week niet, daarvoor had ik het te druk op mijn werk en met de voorbereiding van mijn vakantie met Mark (zoon) naar Peru. Op het moment dat ik dit schrijf ben ik op mijn hotelkamer op Landgoed De Horst in Driebergen. Morgenvroeg door naar Schiphol en dan 12,5 uur vliegen naar de hoofdstad van Peru, Lima. Ook daar zal ik de komende twee weken niet hardlopen. Ik zal regelmatig berichten van deze, naar mijn verwachting, fantastische reis. Misschien komt in die berichtgeving het hardlopen in Peru nog aan bod, je weet maar nooit.....!

Vanavond is in Hardenberg de Cityrun gehouden. Helaas kon ik daar niet bij zijn. Vorig jaar liep ik een tijd van 27:19 op de 5 K tijdens deze sfeervolle en druk bezochte loop. Die tijd kan ik momenteel nog niet realiseren, maar wie weet wat de rest van het jaar nog voor mij nog in petto heeft!
Trouwens: Harmke maakte vorig jaar heel veel mooie foto's van die wedstrijd. Wil je ze bekijken? Klik dan in de rechterkolom van deze site op "Albums wedstrijden"  onder het hoofd: "Hardloopalbums Harmke en Gerrit Schuitema".

Tot zover de eerste berichtgeving over mijn reis naar Peru. Tot de volgende aflevering.