woensdag 30 april 2014

USA (Intercourse) -12

Het was vandaag (dinsdag) een minder goede dag. Het was niet warm, plm. 8 à 10 graden Celcius en het regende de gehele dag. Dan kun je niet zoveel doen. We hebben vanmorgen nog de "Nissley Vineyards" bezocht en hebben wijn  geproefd. Ik heb wijn meegenomen om  daar vanavond bij de TV, als de Washington Wizards  tegen de Chicago Bulls moeten basketballen, wat van op te drinken.
Vanmiddag  hebben we ergens uitgebreid gegeten en dat was het dan ook voor vandaag. Morgen gaan we naar het huis van de eerste president van Amerika, George Washington, in Mount Vernon. We krijgen daar een rondleiding door zijn woonhuis, kunnen zijn landgoed bekijken (als het maar niet te hard regent) en een bezoek brengen aan het museum. In de middag rijden we door naar Washington DC, leveren de auto in en gaan dan naar ons hotel daar.

Via internet blijf ik op de hoogte van het hardlopen. De uitslagen komen regelmatig binnen en op de website van Toli kan ik veel mooie foto's zien. Als je een E-mail naar mijn E-mailadres in Emmen stuurt kan ik die hier direct openen. Het gaat mis als Harmke die vóór mij opent.  Dan kan ik dat hier niet meer doen. Als dat het geval is stuurt ze mij per SMS de informatie die in die mails staan. Ook werkt Harmke dagelijks haar website www.reizenenfotos.nl  bij. Op die site is onder het hoofd Bestemmingen-Amerika informatie te vinden over de bezienswaardigheden die wij hier bezoeken. Tevens zijn daar enkele ( met de telefoon) genomen foto's van bezienswaardigheden en de marathon van Nashville te zien.

Vanuit Intercourse, waar het momenteel om 7 uur 's-avonds nog steeds regent, doe ik jullie de groeten en zeg maar weer: "Tot de volgende aflevering".