woensdag 15 november 2017

Aankondiging wedstrijd: 2e wedstrijd van het Sallands Cross Circuit 2017/2018 in Raalte op 19 november 2017

A.s. zondag wordt in Raalte de 2e wedstrijd van het Sallands Cross Circuit gehouden. Voor meer info : klik hier
Helaas moet ik ook deze 2e wedstrijd aan mij voorbij laten gaan (andere verplichtingen). Ook in het seizoen 2014/2015 was ik er in Raalte niet bij (zie onderstaand verslag). Ik heb goede hoop er op zondag 26 november a.s. voor de eerste keer bij te zijn in Marienheem.

Sallands Crosscircuit: Raalte 16 november 2014

Het was echt "crossweer".......

De derde wedstrijd van het Sallands Crosscircuit was gisteren, zondag 16 november, in Raalte en het was echt "crossweer". Vanwege andere verplichtingen verbleef ik een weekend in het westen van het land en kon daardoor helaas niet aan de cross in Raalte deelnemen. Een aantal jaren geleden heb ik daar eens deelgenomen en ik vond het toen een mooie cross, naar wat ik mij er tenminste van herinner en wat ik er van opgeschreven heb. Zaterdag regende het en toen ik zaterdagavond op mijn mobiel keek, naar "weeronline.nl", zag ik wat er aan zat te komen: nog veel meer regen in het gehele land!

Inmiddels is het maandag en heb ik op www.hardlopenmettoli.blogspot.nl  al vele van de door Toli Schanssema gemaakte foto's van de cross voorbij zien komen. Je kunt aan die foto's zien dat het een echte cross daar in Raalte was, met regen, modder en alles meer, wat het crossen aantrekkelijk maakt!

Jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar naar alle waarschijnlijkheid zal dat wel zo zijn over twee weken (30 november). Dan wordt de vierde loop van het enorm populaire crosscircuit in Lemelerveld gehouden en ook die loop zal weer vele honderden crossers aantrekken, want het is zonder meer een bijzonder mooi  en zeer goed georganiseerd crosscircuit daar in de omgeving van Raalte in Salland.