maandag 27 februari 2017

Nieuwsbrief Hardloper Gerrit online (3)

Deze keer is er niet veel nieuws te melden van het hardloopfront.

Mijn hardloopactiviteiten
Het lopen staat bij mij nog steeds op een heel laag pitje. De laatste keer dat ik licht trainde is al weer langer dan een week geleden. De afstand die ik liep (5 K) , stemde mij vrolijk. Afgelopen woensdag kreeg ik wederom wat beetje last van mijn knie, dus eerst maar eens weer wat rusten.

Wedstrijden
Zoals vorige week reeds opgemerkt, er waren weinig wedstrijden. De laatste wedstrijd van het Sallands Cross Circuit 2016/2017, de 8e Bunkercross, werd gisteren gehouden in Olst. Rest nog de afsluitende avond in Raalte met de prijsuitreiking e.d.
Komend weekend op zaterdagmiddag wordt in Sellingen de Westerwolde Bosloop gehouden, een mooie, recreatieve loop over 5 en 10 K. Het parcours is deels onverhard.
Zondagmorgen vindt in het Duitse Börger een crossloop plaats over 3 en 9 K. Het uitdagende parcours met enkele flinke heuvels is vrijwel geheel onverhard. Evenals de Westerwolde Bosloop is dit een aanrader!

Blog Hardloper Gerrit online
Op mijn blog wordt morgenavond het verhaal van maart gepubliceerd, ditmaal geschreven door Sjak Kwak uit Sellingen. Het zal gaan over de Roparun en de deelname dit jaar van een team uit de provincie Groningen.

Tot slot
Vorige week was op zondagmiddag in Sneek de sponsorloop voor het Kindertehuis in Kaapstad. Hoeveel de sponsorloop opgebracht heeft, is mij niet bekend. Wellicht kan ik dat volgende week mededelen in de vierde nieuwsbrief.
Tot dan!