zondag 3 april 2016

4 Mijl van Emmen: een mooi evenement.......

De lopers kwamen door de Hondsrugtunnel
Als één van de 2.500 deelnemers liep ik vandaag de eerste "4 mijl van Emmen". Het was een uiterst sfeervol gebeuren! Veel toeschouwers waren op het evenement afgekomen en dat lag natuurlijk ook aan het prima weer. Voor veel lopers was het misschien wel een beetje te warm, hetgeen ook kwam doordat men de wind op een groot deel van het parcours in de rug had. Het parcours was pittig met direct in het begin de fietsbrug over de autoweg, daarna de bochtige klinkerstraten in Noordbarge en bijna aan het eind de 235 meter lange Hondsrugtunnel. De finish was op het marktplein waar het een drukte van belang was.

Finish op het Marktplein

Mijn tijd op de 4 EM was 39:22, behaalde plaats 1.248 en daarmee was ik tevreden!

Met de trein ben ik naar de start in de wijk Delftlanden gegaan en maakte daar enkele foto's; ook bij de finish maakte ik nog enkele.
De foto's zijn   hier  te bekijken.
Uitslagen : klik hier