zondag 6 december 2015

De afgelopen week 29 november tot en met....... 5 december 2015

Het begon met de trainingen goed de afgelopen week. In een rustig tempo liep ik maandag 6 K in het bos. Het was echter wel modderig en zwaar. Donderdag was de tweede training en dat ging slecht.Toch maar wat gedaan, heel korte lichte intervalletjes, wat lichte tempowisselingen, veel rekken etc. Vrijdag en zaterdag had ik weer wat meer last van mijn voet en dus maar weer rustig aangedaan. Daarom voor mij geen Den Alerdinckloop in Laag Zuthem. Vandaag (zondag) maar weer eens kijken of het weer gaat....Daarover zal ik eind volgende week weer berichten.

Overigens was er goed nieuws voor Gerd Over uit Meppen. Hij werd benoemd tot "Botschafter für den HAJ Hannover Marathon". Als gevolg daarvan zal hij in de serie "Een hardloopbericht van....Ein Laufbericht von...."  een artikel schrijven over deze marathon. Het artikel zal in maart 2016 worden gepubliceerd, een maand vóór de marathon.