zondag 8 juli 2012

Wedstrijd/Wedstrijdprogramma

Wedstrijd
Laat in de middag liep ik gisteren een wedstrijd over 11 kilometer in Kampe (D), de Küstenkanallauf. Het was zeer warm en ik realiseerde een tijd van 1:06:54. Daarmede werd ik eerste in de klasse M 65.
Wedstrijdprogramma
Komende week zal ik een druk programma hebben. Naast twee geplande trainingen zal ik vier wedstrijden lopen. Dinsdagavond start ik in Diever (NL) en loop daar de tweede Brinkloop van dit seizoen. Afstand 5 kilometer.
Woensdagavond neem ik deel aan de Bölkpahllauf in Nüttermoor (D) onder de rook van Leer. Ook daar zal ik een 5 kilometer lopen, teneinde mijn snelheid wat te verbeteren. Zaterdagavond ben ik in Ihlow (D). Daar is de Fuchsienlauf. In deze Ostfriese stad zal ik twee afstanden gaan lopen, eerst de 5 kilometer en daarna de 10 kilometer.