zondag 1 februari 2015

De afgelopen week.......25 januari tot en met 31 januari 2015

Niet zo best.........

De afgelopen week was het niet zo best met het hardlopen. Weliswaar begon de week op zondag goed met een duurloop in Emmen over 12,8 km in een tempo van plm. 7 min per K. Daarna was het echter niet veel bijzonders. Drukke werkzaamheden en slecht weer waren er de oorzaak van dat ik de hele week niets op hardloopgebied deed. Noodgedwongen moest ik zaterdag licht trainen omdat vandaag de 10 EM in Apeldoorn op mijn programma stond. Die lichte training van slechts 25 minuten ging echter helemaal niet  goed.

FS Hondsrugcross ©Toli Schanssema
Gistermiddag ben ik in mijn achtertuin (in de Emmerdennen)  naar de FS Hondsrugcross geweest en heb daar samen met Harmke heel veel foto's genomen, die we op mijn blog hebben geplaatst. Vanmorgen (de nieuwe week) ben ik niet naar de wedstrijd in Apeldoorn gegaan, voelde me niet helemaal fit en ben maar gaan trainen, maar daarover eind volgende week meer.......