zaterdag 17 januari 2015

De afgelopen week.....11 januari tot en met 17 januari 2015

Het was deze week evenals de vorige week niet zo geweldig met mijn hardlopen. Weliswaar begon ik zondag 11 januari niet slecht met de 5,4 km-cross in Broekland. Mijn tijd op deze cross met veel wind en modder bedroeg 30 minuten en 11 seconden. Het was de zevende wedstrijd voor mij van het Sallands Crosscircuit. Dat houdt in dat ik in de eindrangschikking voorkom. De rest van de week was helemaal niks, enkele dagen in bed met een behoorlijke griep en dus niet trainen. Gisteren, vrijdag de 16e werd het iets beter en vandaag knapte het verder op. Daarom heb ik vanmiddag licht getraind, 5 km bosloop in 35 minuten. Morgen dan, aan het begin van de nieuwe week, een korte (de laatste) cross van het Sallands Crosscircuit in Mariënheem. De cross gaat voor mij over 4,7 km. Mochten de weersomstandigheden slecht zijn (sneeuw, gladde wegen etc..) dan zal ik niet deelnemen in Mariënheem en zal ik wederom gaan trainen. Hopelijk wordt de volgende week beter dan de voorgaande twee......