vrijdag 19 december 2014

Zondag 21 december 2014: Sallands Crosscircuit gaat verder in Luttenberg


 Een filmje van de crossloop 2013 in Luttenberg van blendermedia

Zondag 21 december 2014 wordt, nadat het een week stil heeft gelegen, het Sallands Crosscircuit voortgezet met de 37.COOP Crossloop in Luttenberg. Het  loodzware parcours start  bergopwaarts (volgens de website van het Sallands Crosscircuit) en is  hoofdzakelijk onverhard (80%), Als ik het parcours over 5,27 km op www.afstandmeten.nl zie, denk ik dat het parcours in het bos mij wel ligt. Zes jaar geleden liep ik ook voor het circuit in Luttenberg en noteerde een tijd van 27:44 minuten. Volgens mijn gegevens was dat toen over 5 km, wellicht is de route nu iets veranderd en langer geworden. We zullen het zondag wel zien, de sfeer in Luttenberg, waar weer veel deelnemers worden verwacht, zal ongetwijfeld uitstekend zijn. Ik heb er, na de goede tijd die ik afgelopen weekend bij de Snertloop in Nieuw Schoonebeek over 5 km heb gelopen, enorm veel zin in.