donderdag 27 september 2018

Een bericht van Henk Meppelink uit Gramsbergen aan Hardloper Gerrit online

Henk Meppelink loopt in 5 etappes van Dahlenburg (DE) naar Gramsbergen voor het KWF. Afstand 330 km! Woensdag 26 september kreeg ik de volgende E-mail van hem:

Hoi Gerrit

Dank...dank....dank.... voor je donatie. De eerste 3 etappes zitten er inmiddels op en ik voel mij goed. Het langdurig hardlopen is voor mij slechts een middel om de noodzaak van meer onderzoek naar kanker onder de aandacht te brengen. Het gaat om SAMEN.......dan pas lukt het, dat heb je goed begrepen. Heel erg bedankt voor je donatie. Ik zal mij het snot voor de ogen lopen om op vrijdag 28 september om 17.00 uur in Gramsbergen te finishen. Ik zal het vast nog wel een aantal keren lastig krijgen, maar wat is 5 dagen afzien als ik daarna weer kan herstellen. Dit in tegenstelling tot kankerpatiënten die veelal veel langer en zwaarder moeten afzien met nog te vaak geen herstel in vooruitzicht. Ik ga ervoor en wat voor weer het ook wordt, als van binnen de 'ZON' schijnt kan een mens meer dan ie denkt. Dank dat je helpt om dit SAMEN doen.  😘

(Hardloper Gerrit online: steun het KWF en stort een (kleine) bijdrage. Klik daarvoor op onderstaande link):

https://acties.kwf.nl/eenmenskanmeerdaniedenkt?nieuw=0