maandag 25 december 2017

Nieuwsbrief Hardloper Gerrit online (18)

Eerste Kerstdag 2018.
We zijn alweer ruim een week terug van onze vakantie in Trier (DE). In die vakantieweek trainde ik niet en liep ook geen wedstrijd.

De draad weer opgepakt.......
De afgelopen week trainde ik vier maal, in totaal bijna 25 K. De langste afstand was 9 K (gisteren).
Misschien (als er niets tussenkomt, wat nog wel tot de mogelijkheden behoort) loop ik morgen de derde wedstrijd van het Sallands Cross Circuit in Nieuw Heeten. In 2014 nam ik ook reeds deel aan deze prachtige cross, die langs sloten en door bossen gaat. Een aanrader......!  Oudejaarsdag ga ik traditiegetrouw naar Sögel (DE) om daar deel te nemen aan de Silvesterlauf over 5 K. Het is daar in Sögel altijd gezellig met "Glühwein und Bratwurst".

Een hardloopbericht van.../Ein Laufbericht von......
Omstreeks de jaarwisseling komt het hardloopbericht van Hans Banus uit Stadskanaal online. Hans nam samen met zijn echtgenote Petra deel aan vele marathons. Ongetwijfeld zal hij over één van die marathons berichten.

Wat brengt 2018? 
 Op dit onderwerp zal ik in een volgende nieuwsbrief nader ingaan en zal ik ook terugkijken op het jaar 2017.

Prettige voortzetting van de Kerstdagen en alvast een gelukkig, sportief, maar vooral gezond 2018!