zondag 22 oktober 2017

Nieuwsbrief Hardloper Gerrit online (14)

Na weken van stilte nu eindelijk weer eens een nieuwsbrief, niet vanuit Emmen maar ergens vanuit Duitsland.

Trainingen en wedstrijden
De laatste weken trainde ik gemiddeld 3 keer per week. De afgelopen week echter 4 keer, waarbij ik geen last van mijn knie had. Dit geeft mij nog meer vertrouwen voor de toekomst. Waarschijnlijk loop ik het volgend weekend weer een wedstrijd, welke is nog niet bekend. Op 5 november ben ik erbij als in Emmen de Hondsrugcross wordt gehouden en op 12 november wordt de eerste van de 10 crossen van het Sallands Cross Circuit gehouden, waarvoor ik mij dit jaar weer heb ingeschreven. Ik hoop dit jaar op de 5 K nog een tijd te kunnen realiseren van 31 min en volgend jaar onder de 30-minutengrens te kunnen uitkomen. Ook hoop ik dit jaar nog een 10 K te lopen, kortom de motivatie is er wel.

Een hardloopbericht van/ Ein Laufbericht von...... 
In deze rubriek is in november Richard Buls uit Sleen aan het woord. Waarover hij zal schrijven is op dit moment nog niets bekend. Richard zal begin november deelnemen aan de New York City Marathon en we wensen hem hierbij alvast veel succes.

Herfstcross Jipsingboertange
Afgelopen zaterdag zag ik de uitslagenlijst van deze cross. Helaas waren er slechts een 40-deelnemers en dat is toch wel erg weinig voor deze mooie cross in Jipsingboetange.

Tot zover deze nieuwsbrief, tot de volgende keer!