dinsdag 30 augustus 2016

Lichtstadloop Gramsbergen 29 augustus 2016: gezellig druk.........


Het was druk gisteravond in Gramsbergen. Het was weer de avond van de Lichtstadloop, hardloopwedstrijden door de smalle klinkerstraten van Gramsbergen. Naast de jeugdlopen was er een G- loop, een 5 K-loop en als slot een loop over 10 K. De wedstrijd, waaraan ik deelnam was de 5 K, die om kwart over 7 van start ging. Het was warm maar zeer gezellig in de straten van Gramsbergen. Na ruim 10 weken liep ik weer eens een wedstrijd (de laatste was op 10 juni) en ik was verrast naar mijn tijd, 28 minuten en 26 seconden. Mijn Tom-Tom gaf echter een kortere afstand aan dan 5 K en bij navraag bij diverse deelnemers bleek dit ook zo te zijn (zo'n 200 à 250 meter korter?). Omgerekend liep ik op de 5 K derhalve rond 30 minuten en dat was een tijd waar ik tevreden mee was.