woensdag 2 december 2015

Aankondiging: Den Alerdinckloop Laag Zuthem 5 december 2015


Zaterdag wordt in Laag Zuthem de "Den Alerdinckloop" gehouden, de vierde van de 11 crossen van het Sallands Cross Circuit. Hoogstwaarschijnlijk zal ik zaterdag aan deze cross deelnemen en wel aan de 5 K. Het is inmiddels bijna 2 maanden geleden dat ik voor het laatst een wedstrijd liep. Dat was op 11 oktober de Herfstloop in Enschede. Een behoorlijke blessure, op 18 oktober opgelopen in Oostenrijk hield mij wekenlang aan de kant. Sinds een paar weken train ik weer heel voorzichtig. Zaterdag zal ik zeer rustig gaan "crossen" , de cross uitlopen en nog weer meer conditie opdoen is het voornaamste.
Mijn finish in 2014 op de 5 K : 27:02

Vorig jaar nam ik ook deel aan deze prachtige cross en maakte 2 fotoalbums die onder de volgende links te bekijken zijn:  album 1    album 2

Voor meer info:   klik hier