woensdag 24 september 2014

Eruit gelicht (36)

Onderstaand bericht is overgenomen van de website van HAC63 uit Hoogeveen.

Kasper Wulff

Kasper loopt voor KIKA 4000 km  in 1 jaar.

Ik heb besloten om de passie voor het lopen te koppelen aan een goed doel. Met ingang van 15 mei 2014 ben ik begonnen om in 1 jaar tijd 4000 kilometer hard te gaan lopen voor KIKA. Het doel is zoveel mogelijk mensen kennis te laten maken met de stichting KIKA. Ik hoop dat mijn actie wordt ondersteund door donaties van de mensen en bedrijven die mijn actie een warm hart toedragen.

DONEREN KAN VIA: www.sportenvoorkika.nl/kasper-loopt-voor-kika

Uw donatie komt dan direct bij KIKA terecht via mijn actie. Ik zal de kilometers maken tijdens de trainingen, duurlopen en wedstrijden. Tijdens deze actie zal ik gemiddeld ca. 80 kilometer per week lopen. Elke dag die uitvalt zal ik dus moeten inhalen tijdens de andere dagen.

STEUNT U MIJN ACTIE OOK? GA DAN SNEL NAAR: www.sportenvoorkika.nl/kasper-loopt-voor-kika

Voor de vordering van het project verwijs ik u graag naar het Verslag van mijn kilometers