zaterdag 14 februari 2015

De afgelopen week.....8 februari tot en met 14 februari 2015

Een rustig vervolg......

Een rustig vervolg deze week van de prima verlopen vorige week. De week begon op zondag met een rustige, ontspannen training na de 15 K duurloop van de zaterdag daarvoor. Donderdag stond een langzame duurloop van 13,1 K op het programma.  Met de cross (Rietplasrun) over 8 K vandaag sloot ik deze week met een totale loopafstand van 26,5 K af.
Vandaag dus als afsluiting de Rietplasrun, een mooie, pittige cross. Vorig jaar nam ik hieraan ook deel en toen realiseerde ik een tijd over de 8 K van 49:07 minuten. Vandaag was ik 1 minuut en 17 seconden sneller en finishte in een tijd van 47:50 min. Daarmede was ik zeer tevreden en deze tijd bevestigde mijn vermoeden, dat ik momenteel in een iets betere vorm verkeer dan een jaar geleden in februari.
Maar kijken of ik de komende weken die vorm nog verder kan verbeteren.....