maandag 19 januari 2015

Sallands Crosscircuit voorbij: BEDANKT!

Met de Schalmloop in Mariënheem op 18 januari 2015 is aan het Sallands Crosscircuit 2014-2015 een einde gekomen. Aan deze laatste cross heb ik niet deelgenomen, Net hersteld van een griep en de slechte weersvoorspellingen deden mij besluiten deze laatste cross te laten "schieten". Aan zeven crossen van het circuit nam ik deel en ik heb enorm genoten van deze wedstrijden. In de eindrangschikking van mijn categorie 5 km, heren 50+, bereikte ik plaats 24 van de 30 geplaatste deelnemers. In totaal hadden 40 lopers ingeschreven in deze klasse, 10 liepen 6 of minder wedstrijden en werden daardoor niet in de eindstand opgenomen.
Er was enorme belangstelling voor deze crossen. Op sommige parcoursen gaf dat af en toe wat kleine problemen (Nieuw-Heeten bijvoorbeeld), maar die zullen een volgend jaar zonder twijfel verholpen zijn.
Een dikke pluim voor de organisatoren, de verenigingen en hun vrijwilligers. Het was TOP!!!
Voor een volgend circuit zal ik me zeker weer inschrijven, Nogmaals: BEDANKT!!