donderdag 31 mei 2018

Nieuwsbrief Hardloper Gerrit online (34)

Het is donderdagavond en tijd voor mijn 34e nieuwsbrief. Vanavond speelt het Nederlands elftal tegen Slowakije. Helaas kan ik de wedstrijd hier in Obertsdorf niet zien.
Zaterdag vertrekken wij hier, na een tussenstop in Rothenburg ob der Tauber hopen we in de loop van zondagmiddag weer thuis te zijn.

Klaar voor de training
Deze week trainde ik diverse malen, het waren korte trainingen 4 a 5 km, af en toe met interval. De trainingen werden afgesloten met een bezoek aan een bakker om broodjes mee te nemen voor het ontbijt.
Na het ontbijt enkele uren de bergen in om te wandelen! Dat hebben we deze twee weken heel veel gedaan en daarbij zo'n ( naar schatting) 80 tot 100 km gelopen (inclusief morgen).


Na zondag zal ik mij verder concentreren op de 10 km. Een week na terugkomst, 10 juni, hoop ik mijn eerste 10 km van dit jaar te lopen in Deventer. We zullen zien wat dat wordt.......
Ook begin volgende week zal het hardloopbericht van Tina Giesen uit Meppen (DE) worden gepubliceerd.

Voor de laatste keer een groet uit Zuid-Duitsland. Tot het volgende nieuws vanuit Emmen.